
- admin
- 0 comentarii
- 72 Vizualizări
Despre nesimţirea funcţionarilor
11 ianuarie 2011
Am înţeles că viaţa de funcţionar la ghişeul unei instituţii publice este dificilă şi stresantă. Oameni mulţi, marea majoritate nemulţumiţi, salariile tăiate, condiţii de muncă de multe ori improprii şi lista ar putea continua. Cu toate acestea, nu mi se pare normal, firesc, uman, cum doriţi, ca un funcţionar să refuze să-ţi vorbească urât, să te trateze ca pe o cârpă, iar atunci când îi ceri numele pentru a te putea adresa conducătorului ierarhic superior „să-ţi trântească uşa-n nas”, cum spune vorba din popor.
Un astfel de caz s-a petrecut ieri la AJOFM Mureş, unde un cetăţean nemulţumit s-a blocat în faţa obrăzniciei unui funcţionar. Problema nu era una gravă şi nici una nerezolvabilă. Cu toate acestea, funcţionarul în cauză a considerat că este oportun să vorbească urât şi să refuze să-şi spună numele atunci când a fost întrebat. Ciudat este că cetăţeanul cu pricina a fost anterior în redacţia Zi de Zi. Reporterii noştri au discutat neoficial cu cei de la AJOFM pentru a vedea dacă problema cetăţeanului este una autentică. Între răspunsurile primite de noi şi cele primite de cetăţean la ghişeu este o diferenţă ca de la cer la pământ.
Pe lângă asta, obrăznicia de rigoare. Vom prezenta pe larg în ediţia de joi cazul în speţă. Până atunci, însă, oare funcţionarii noştri înainte de a se „digitaliza” nu ar trebui să înveţe codul bunelor maniere?
Recomandări zi de zi
Administratie
Social
Politic
Business
Sanatate
Invatamant
Sport
Citește și:
Recomandari
|
|
Lasă un comentariu