
- Erika Marginean
- 0 comentarii
- 162 Vizualizări
Autostrada Transilvania, doar prin concesiune, crede Şova
28 ianuarie 2013Autostrada Transilvania nu poate fi finalizată din resurse bugetare, ci prin parteneriat public privat sau prin concesiune, a declarat ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură de interes naţional şi investiţii străine, Dan Şova, luni, la audierile comisiilor parlamentare de specialitate reunite, notează Agerpres. Şova a informat şi că datoriile statului român către firma americană Bechtel pentru lucrările la autostrada Transilvania se ridică la 46 de milioane de euro.
„Bugetăm datorii de 46 milioane euro pentru Bechtel. Autostrada Transilvania nu poate fi finalizată din resurse bugetare. Este mult prea scumpă, singura soluţie pe care o avem este cu parteneri externi pentru a o face în parteneriat public privat sau concesiune. Altă soluţie nu există”, a declarat Dan Şova.
Compania americană Bechtel lucrează în prezent pe tronsonul Suplacu de Barcău – Borş (64 km) şi a realizat şi dat în folosire tronsonul de autostradă de 52 de km dintre Câmpia Turzii – Gilău.
Cele şase tronsoane la care a renunţat Bechtel sunt: Braşov-Făgăraş (53 km), Făgăraş-Sighişoara (52 km), Sighişoara-Ogra (56 km), Ogra-Câmpia Turzii (36 km), Cluj Vest-Mihăileşti (24 km) şi Mihăileşti-Suplacu de Barcău (76 km). Bechtel mai are de finalizat lucrările pe cele două tronsoanele Câmpia Turzii – Gilău şi Suplacu de Barcău – Borş, acestea însumând 118 kilometri.
- Etichete:
- autostrada
- concesiune
- Sova
Recomandări zi de zi
Administratie
Social
Politic
Business
Sanatate
Invatamant
Sport
Citește și:
Recomandari
|
|
Brusc,autostrăzile au devenit prea scumpe și actualul guvern nu mai vrea să le termine! Cred că în afară de protecție socială și risipit banii, în general, nu o să facă nimic pentru modernizarea țării!!!!!!!!!!11