
- redactia
- 0 comentarii
- 466 Vizualizări
Promovare în Spotify: cum devin populari muzicienii aspiranți
16 septembrie 2024Vom afla cum funcționează serviciul Spotify pentru muzicieni și vă vom spune de ce (și cum) ar trebui să se înscrie muzicienii aspiranți. Utilizați acest link informativ pentru a afla mai multe despre serviciul menționat.
Control detaliat al profilurilor artistului și al publicului
Instrumentele platformei permit muzicienilor și partenerilor lor să urmărească statisticile despre lansări în timp real, precum și să-și studieze publicul, să-și dezvolte afacerea și să comunice cu fanii.
Pentru reprezentanții etichetelor, Spotify pentru artiști este o platformă în care toți semnatarii sunt adunați într-un singur loc. Dacă aveți un acord cu artistul care vă oferă acces de administrator sau editorial la pagină, puteți schimba fotografii, actualiza biografii, afișa noi versiuni și urmări statistici de ascultare.
Cu Spotify pentru artiști, puteți vedea numărul total de piese, puteți afla sexul, vârsta și locația ascultătorilor artistului — astfel puteți evalua unde piesele artistului sunt deosebit de populare și puteți utiliza aceste informații atunci când planificați tururi și campanii promoționale.
Spotify Verifică Participanții La Program
O bifă albastră apare lângă numele contului în rezultatele căutării și în profil. Cu această pictogramă, Spotify confirmă autenticitatea conturilor personalităților publice, celebrităților sau mărcilor internaționale.
Este mai ușor pentru muzicieni să intre în playlisturi curatorii și nu numai în cele locale, ci și globale. Spotify pentru artiști are opțiunea de a lansa piese noi — aceasta este o modalitate rapidă de a le spune editorilor de muzică Spotify despre lansările viitoare și, în același timp, de a intra în listele de redare editoriale.
Spotify specifică: nu puteți cumpăra un loc în playlisturile editoriale; toate melodiile ajung acolo printr-o selecție generală.
Cum funcționează. În versiunea desktop a Spotify pentru artiști, trebuie să descrieți muzica în detaliu folosind un formular special, completând toate etichetele necesare: gen, dispoziție, limbă, locație. Într-un domeniu special, puteți spune o poveste despre noua piesă, explicați de ce ar trebui să îi acordați atenție. Cu cât setați etichetele mai detaliate la pitching, cu atât va fi mai ușor pentru editorii și algoritmii serviciului să determine la ce listă de redare să adăugați muzica. Editorii de muzică Spotify sunt în contact între ei. Se întâmplă adesea ca o piesă a unui artist local să intre într-o listă de redare internațională.
Indiferent de nivelul artistului, este necesar să pitch piese în avans. Echipa editorială Spotify recomandă depunerea unei cereri cu două săptămâni înainte de lansare.
Câteva Observații Mai Importante
Spotify pentru artiști este un exemplu ideal de relație sănătoasă între un artist și un serviciu de muzică. Serviciul face ca utilizarea instrumentelor de analiză să fie cât mai interesantă: toate informațiile sunt prezentate sub formă de infografice simple și frumoase. Cel mai frecvent scenariu este că, după lansare, artistul monitorizează în timp real cum crește numărul de ascultări, se uită la câți ascultători există în acest moment. Uneori, capturile de ecran vin în fiecare oră: „uite cât de mișto este piesa!”.
Dacă vorbim despre procesul de lucru cu serviciul, putem evidenția avantajele care vă permit să urmăriți lansările în diferite liste de redare și să oferiți un studiu mai profund al ascultării și geografiei ascultătorilor din Spotify. Astfel de date ajută la construirea cuprinzătoare a unui plan promoțional și de marketing pentru lansări.
Pitching-ul este o oportunitate excelentă de a intra în playlisturi sau pe coperțile selecțiilor locale atât pentru artiști celebri, cât și pentru nou-veniți. În acest sens, Spotify sprijină activ tinerii interpreți. De asemenea, fac diverse proiecte speciale care permit noilor veniți să ajungă pe coperta unei liste de redare și să devină eroi ai unui interviu video exclusiv cu serviciul de streaming.
Rezumat: 5 motive pentru a începe să utilizați Spotify pentru artiști
1. Puteți pitch muzica la liste de redare internaționale
2. Monitorizați statisticile de ascultare (atât albume, cât și piese individuale)
3. Serviciul vă ajută să vă promovați mai bine piesele
4. Aceste aplicații vă permit să planificați și să anunțați tururi
5. Artiștii își pot studia ascultătorii: vârsta, sexul și geografia
Recomandări zi de zi
Administratie
Social
Politic
Business
Sanatate
Invatamant
Sport
Citește și:
Recomandari
|
|
Lasă un comentariu