Reorganizare drastică la Primăria Luduş. Economie de milioane de lei și servicii restructurate Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 970 Vizualizări

Reorganizare drastică la Primăria Luduş. Economie de milioane de lei și servicii restructurate

Primăria orașului Luduş a trecut printr-o reorganizare administrativă semnificativă, reducând cu aproximativ 20% numărul de posturi din aparatul de specialitate. Această măsură, aprobată de Consiliul Local, are ca scop eficientizarea cheltuielilor și menținerea dezvoltării orașului.

Am făcut o reducere de aproximativ 20% din aparatul primăriei, respectiv 38 de posturi, dintre care două de conducere. S-au redus și am ajuns la o economie bugetară de peste 3 milioane de lei la nivelul anului”, a declarat primarul Cristian Moldovan, potrivit agerpres.ro.

Edilul a explicat că această decizie a fost necesară din cauza bugetului redus și a multiplelor proiecte în desfășurare, care implică cheltuieli semnificative și rate bancare ce trebuie acoperite.

Poliția Locală și SVSU, afectate de reorganizare

Una dintre cele mai importante schimbări aduse de noua organigramă este transformarea Serviciului Poliției Locale într-un compartiment. Astfel, numărul polițiștilor locali a fost redus de la 16 la 9, iar funcția de șef de poliție locală a fost eliminată. „Cu acești nouă polițiști vom asigura permanența în patrulare, însă serviciul în sine a fost desființat și transformat în compartiment în cadrul primăriei”, a explicat Cristian Moldovan.

O altă modificare majoră a vizat Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență (SVSU), care a fost desființat complet. Decizia a fost justificată prin existența, de ani buni, a unei formațiuni militarizate de pompieri a Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU) Mureș, care poate asigura intervențiile necesare în caz de urgență.

Impactul măsurilor asupra orașului

Reorganizarea administrației locale a fost determinată de necesitatea de a optimiza resursele financiare ale orașului. Deși unele servicii au fost reduse sau eliminate, primarul dă asigurări că relația cu cetățenii nu va avea de suferit.

Noua organigramă este gândită astfel încât serviciile din primărie să nu sufere lipsuri în relația cu cetățenii. Trebuie să menținem în continuare dezvoltarea orașului, iar reducerea cheltuielilor este esențială în acest sens”, a subliniat edilul.

Cu o economie anuală de peste 3 milioane de lei, administrația Luduşului speră să își poată concentra resursele pe proiecte de infrastructură, modernizare și dezvoltare urbană, menținând în același timp un nivel optim de servicii pentru locuitori.

Lorena PINTILIE

Sursa foto: Primăria Orașului Luduș

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete


Citeste Zi de Zi Online


 

 











 

 

 

Print





Transilvania Business

ARHIVE

error: Content is protected !!